Nieuws

30 maart 2020

Veel gestelde vragen voor werkgevers

Ik heb een afspraak staan bij/met een medewerker van KonnecteD. Kan deze afspraak doorgaan of moet ik mijn bezoek uitstellen?

Nee, onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis. Degene met wie u een afspraak heeft zal deze eventueel verzetten naar een later tijdstip of omzetten in een telefonische afspraak.

 

KonnecteD heeft de productie op haar locaties stopgezet of is voorlopig gesloten. Moeten de medewerkers van KonnecteD die bij mijn bedrijf/organisatie gedetacheerd zijn nu ook naar huis?

Dat is aan u. Als inlenend bedrijf bent u ‘materieel werkgever’. Dat wil zeggen dat u verantwoordelijk bent voor de veiligheid, gezondheid en het welzijn van uw medewerkers. Het is dus aan u welke maatregelen u neemt tegen het coronavirus.

 

Ik heb werktijdverkorting aangevraagd voor medewerkers die via KonnecteD bij mijn bedrijf geplaatst zijn. Moet ik dit aan jullie doorgeven?

Ja, u moet dit aan ons doorgeven. Dat kan bij uw contactpersoon of de consulent van de medewerker.

 

Ik heb tijdelijk minder mensen nodig omdat de productie terugloopt. Kunnen de medewerkers van KonnecteD terug?

Overleg de mogelijkheden met uw contactpersoon bij KonnecteD.

 

Heeft u andere vragen dan hierboven genoemd? Neemt u dan contact op met een van de accountmanagers.