Nieuws

30 november 2021

Coronamaatregelen bij KonnecteD

Heb je vragen rondom Corona en hoe we daar bij KonnecteD mee omgaan? Hieronder lees je het antwoord op veel gestelde vragen.

 

Kan ik nog een afspraak maken bij KonnecteD?

Ja, we blijven bereikbaar. Je kunt bellen met je contactpersoon of met ons algemene nummer om een afspraak te maken. Dit kan zijn:
• een telefonische afspraak,
• een afspraak waarbij je beeldbelt met je contactpersoon, of
• (in hoge uitzondering) een face-to-face afspraak.

De receptie aan de Kamperstraat is open van 09.00-13.00 uur en de receptie aan de Schonenvaardersstraat is open van 09.00-16.30 uur.

 

Bijeenkomsten

Groepsbijeenkomsten vinden digitaal plaats. Heb je een afspraak om aanwezig te zijn bij een bijeenkomst en heb je hierover vragen? Neem contact op met je contactpersoon van KonnecteD.

 

Moet ik bij KonnecteD een mondkapje dragen?

Wij vragen aan iedereen die ons pand aanwezig is om een mondkapje te dragen. We willen de kans op besmetting met het coronavirus bij onze medewerkers minimaliseren, in welke vorm dan ook. We verzoeken je dringend onze keuze hierin te respecteren.

 

Ik kan of wil geen mondkapje dragen, wat nu?

Meld dit bij je contactpersoon of bij degene achter de receptie. Samen kijken jullie wat er mogelijk is.

 

Kan ik nog iets eten in het restaurant van KonnecteD?

Nee, ons restaurant is gesloten.

 

Kan ik nog gebruik maken van de toiletten?

Ja, de toiletten zijn nog steeds toegankelijk.

 

Waar kan ik terecht met vragen rond Corona?

Op de website van de Rijksoverheid kun je meer informatie vinden over het coronavirus. Heb je vragen over de corona-regels bij KonnecteD? Neem dan contact met ons op via het algemene nummer.